Download Free Templates http://bigtheme.net/ Websites Templates

اینترنت مارکتینگ

 

 

اینترنت مارکتینگ 

گسترش ابعاد استفاده از شبکه اینترنت و ابزارهای آن امکان خرید محصول و یا سفارش خدمات را تنها با چند کلیک و در کوتاه ترین زمان ممکن میسر نموده است. بازاریابی اینترنتی (اینترنت مارکتینگ) به دلیل ارزان بودن نسبت به سایر روش های بازاریابی و همچنین فراگیر بودن، ماندگاری بسیار زیاد و اثرگذاری فوق العاده آن به شدت در حال گسترش است. قطعا با ورود به دنیای بازاریابی اینترنتی بازار جدیدی برای محصولات و خدمات شما ایجاد خواهد شد. باید این حقیقت را پذیرفت که در بازاریابی اینترنتی در تعداد مشتریان بالقوه شما هیچ محدودیتی وجود ندارد و این مزیت فوق العاده سبب تمایز این شاخه از علم بازاریابی و تمایل مدیران و صاحبان کسب و کار به استفاده از آن شده است.

عده ای به اشتباه بازاریابی اینترنتی (اینترنت مارکتینگ) را صرفا داشتن یک وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی می دانند، واقعیت آن است که بازاریابی اینترنتی به عنوان مدرن ترین شاخه علم بازاریابی مهارت زیادی را در برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و بهره برداری از علم بازاریابی می طلبد. در بازاریابی اینترنتی کلیه اصول بازاریابی اعم از تحقیقات بازار (Marketing Research)، بخش بندی بازار (Segmentation)، گزینش بازار هدف (Segment Selection)، جایگاه یابی در بازار (Positioning)، طراحی، اجرا و کنترل برنامه های بازاریابی و… به صورت کاملا علمی اجرا شده و از اینترنت و ابزارهای آن تنها به عنوان وسیله اجرای استراتژی های بازاریابی، فروش، تبلیغات و یا ارتباط با مشتریان استفاده خواهد شد.

 

معرفی تعدادی از روش های بازاریابی اینترنتی:

بازاریابی محتوا - محتوا پادشاه است

بازاریابی محتوا (Content Marketing):

داشتن محتوایی مناسب در وب سایت به گونه ای که به جذب بازدیدکننده و اشتراک در سطح شبکه های اجتماعی منجر شود بسیار اهمیت دارد. باید بدانیم که دیگر دوران فریب دادن موتورهای جستجو از طریق افزودن کلمات کلیدی و یا برچسب های متنوع به سر آمده است و موتورهای جستجو نسبت به قبل بسیار هوشمند تر شده اند به گونه ای که از الگوریتم هایی برای تشخیص محتوای کپی از محتوای اصل استفاده می نمایند. “Content is king” جمله ای است از بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت که بیانگر اهمیت محتوای با کیفیت است. ذکر این نکته را لازم می دانیم که اگر بتوانید در فضای اینترنت تولیدکننده محتوای با کیفیت باشید قطعا در کسب و کار اینترنتی خود موفق خواهید بود. متاسفانه در وب سایت های فارسی زبان شاهد حجم بسیار زیادی محتوای تکراری هستیم که اکثرا در سایت های مختلف عینا تکرار می شوند و این موضوع سبب شده است نسبت سایتهای تولیدکننده محتوای با کیفیت به کل وب سایت های فارسی بسیار کم باشد. برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی، Copy و Paste را تا حد امکان فراموش کنید، قطعا محتوای جدید و با کیفیت برای همگان جذاب خواهد بود. ما در این مسیر در کنار شما هستیم.

بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing – SEM):

اهمیت موتورهای جستجو مانند گوگل در بازاریابی اینترنتی بر کسی پوشیده نیست. هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با بازار کار شما در اینترنت جستجو می شود، چنانچه وب سایت شما جایگاه مطلوبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشد، یقینا تا چندین سال مشتریان بسیار زیادی از این طریق به وب سایت شما رجوع خواهند نمود. در حال حاضر بازاریابی موتورهای جستجو از دو روش بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization – SEO) و همچنین تبلیغات کلیکی (Pay Per Click – PPC) انجام می شود. روش اول (SEO) در بلندمدت تاثیر بسیار بیشتری در جذب مشتری برای کسب و کار شما دارد و البته به همین دلیل نیازمند تیمی حرفه ای برای اجرای این کار خواهد داشت. در روش دوم (PPC) به ازای ارجاع بازدیدکننده از طریق موتورهای جستجو به وب سایت شما مبلغی به موتورهای جستجو پرداخت می گردد، بازدهی این روش بسیار فوری می باشد اما در عوض در بلندمدت هزینه زیادی خواهد داشت. برای کاهش هزینه های تبلیغات کلیکی قطعا به همکاری با تیمی حرفه ای نیاز خواهید داشت. ما خدمات بازاریابی موتورهای جستجو را به صورت کاملا تخصصی ارائه می نماییم.

بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing – SMM):

اهمیت بازاریابی در رسانه ای مانند فیسبوک که هم اکنون با عبور از مرز ۱ میلیارد کاربر فعال بعد از چین و هند پر جمعیت ترین کشور دنیا (البته به صورت مجازی) لقب گرفته است، واضح و مشخص است. بر اساس اعلام پایگاه Internet World Stats تعداد کاربران فیسبوک در منطقه خاورمیانه تا ابتدای سال ۲۰۱۳ حدود ۲۳ میلیون نفر اعلام شده است که سهم ایران از این تعداد ۴۶ درصد یعنی حدود ۱۱ میلیون نفر می باشد که البته با توجه به عدم امکان دسترسی مستقیم به این شبکه اجتماعی در کشور ایران، تعداد واقعی کاربران ایرانی فیسبوک بسیار بیشتر از این ارقام پیش بینی می شود. جالب است بدانید که فیسبوک تا کنون بیش از ۱٫۱۸ تریلیون Like داشته است، بیش از ۱۴۰٫۴ میلیارد ارتباط دوستانه در فیسبوک برقرار است، بیش از ۲۶۵ میلیارد عکس در فیسبوک بارگذاری شده و حدود ۲۱۹ میلیارد عکس میان کاربران به اشتراک گذاشته شده است و از سپتامبر ۲۰۱۱ تا کنون بیش از ۶۲٫۲ میلیون آهنگ به اشتراک گذاشته شده که ۲۲ میلیارد بار گوش داده شده اند. تیم بازاریابی اینترنتی ما زمینه حضور موثر کسب و کار شما را در شبکه های اجتماعی گوناگون همچون فیسبوک، گوگل پلاس، توییتر، لینکدین و… فراهم می نماید.

تبلیغات اینترنتی (Online Advertising):

تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ در سایت هات وایر به نمایش درآمد و این سایت از بابت نمایش ۱۴ تبلیغ برای مدت ۱۲ هفته حدود ۳۰۰۰۰ دلار کسب درآمد نمود. امروزه اکثر وب سایت هایی که دارای بازدیدکننده زیادی هستند، فضایی از صفحات خود را به درج تبلیغات اختصاص می دهند و از این طریق کسب درآمد می کنند. خدمات تخصصی ما در زمینه تبلیغات اینترنتی به دو بخش تقسیم می گردد. در بخش اول، اگر صاحب وب سایتی هستید و قصد جذب تبلیغات دارید، ما شما را برای رسیدن به بهینه ترین پلن تبلیغاتی، ایجاد فضاهای تبلیغاتی مناسب با توجه به اصول علمی و روانشناسی، جذب مشتری تبلیغاتی و… یاری می نماییم. در بخش دوم، چنانچه صاحب کسب و کار، خدمات و یا محصولاتی هستید و قصد دارید از طریق تبلیغات اینترنتی فروش خود را افزایش دهید، ما شما را در انتخاب بهترین و موثرترین فضاها و متدهای تبلیغاتی که بیشترین بازدهی را در عین قیمت مناسب برای شما داشته باشد یاری می نماید. گروه بازاریابی ما با بهره گیری از بهترین گرافیست ها و یا طراحان بنرهای تبلیغاتی ثابت و متحرک، و با بهره گیری از اصول روانشناسی تبلیغات، با افتخار در خدمت شما خواهد بود.

تبلیغات اینترنتی

بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی (Video Marketing):

امروزه کاربران اینترنتی بیشتر وقت و توجه خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی به تماشای ویدئوها و کلیپ ها اختصاص می دهند. تحقیقات نشان داده است یک ویدئوی جذاب و البته با محتوای مفید و با کیفیت در مقایسه با متن های چند صفحه ای با استقبال بیشتری از سمت مخاطبان رو به رو می شود که البته یکی از علت های مهم آن بی حوصلگی کاربران برای خواندن مطالب است، باید بپذیریم که آن ها بیشتر تمایل دارند ویدئویی را ببینند تا یک مطلب را مطالعه کنند. شما می توانید با استفاده از ویدئوهایی با کیفیت و البته مفید برای کاربران محصولات خود را نیز به صورت کاملا هوشمندانه تبلیغ کنید. در این شیوه از بازاریابی اینترنتی شما باید حرف تازه ای را برای گفتن در ویدئوهای خود داشته باشید تا به جذب مخاطب منجر شود. به عنوان مثال پاسخ به سوالات متداول مشتریان پیرامون محصولات شما و یا نکات آموزشی کاربردی در قالب ویدئو می تواند بسیار اثر بخش باشد. هوشمندانه عمل کردن در روش بازاریابی ویدئویی کلید موفقیت شماست چرا که مخاطبان محتوای تبلیغی را از محتوای مفید به خوبی تشخیص می دهند. این روش بر خلاف ذهنیت عمومی بسیار پیچیده است و می بایست هوشمندانه اجرا گردد.

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing):

یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ است که همچنان در صورتی که مبتنی بر استانداردهای لازم انجام شود بازدهی فوق العاده ای دارد. متاسفانه شاهد حضور تعداد بسیار زیادی از وب سایت هایی هستیم که با هزینه ای بسیار پایین، و یا با استفاده از نرم افزارهای تحت وب اقدام به ارسال ایمیل به صورت انبوده می نمایند که البته حجم بسیار زیادی از آن ها به عنوان هرزنامه (اسپم) شناخته شده و نه تنها باعث افزایش مشتریان شما نخواهد شد بلکه قطعا نتیجه معکوسی برای برند یا کسب و کار شما در پی خواهد داشت. لازم به ذکر است برخی به اشتباه ایمیل مارکتینگ را صرفا ارسال ایمیل تبلیغاتی به تعداد زیادی پست الکترونیکی می دانند، حال اینکه ایمیل مارکتینگ نیز همچون سایر روش های بازاریابی دارای اصول و قواعد تخصصی است و ارسال نهایی ایمیل انبوه تنها یکی از چندین گام اجرای این روش بازاریابی اینترنتی است. ما با بهره گیری از روش های نوین، تمامی نیازهای شما را در زمینه ایمیل مارکتینگ اعم از برنامه ریزی، طراحی ایمیل ها، انتخاب گروه های مخاطب، ارسال انبوه و… برآورده می سازد. ایمیل های ارسالی توسط ما اسپم نخواهد شد، ما به تخصص خود ایمان داریم.

 

 

نمونه کار های تیم طراحی سایت وب ساخت

مشتریان راضی ما

آیا شما بعد از پیوستن به ما از مشتریان راضی ما می باشید ؟

 

image
image
image
image
image
 



اتصال